STARZENIE vs STARANIE

Im człowiek starszy tym bardziej odsuwa od siebie myśli o nieubłagalnie przemijającym czasie.  Przed 18tym rokiem życia dodajemy sobie lat, po 25tym odejmujemy.....Ja już od paru lat mam 19;). Ale nie o tym....Lata tak szybko przemijają że czasem łapię się na tym , iż muszę obliczyć ileż to faktycznie mam lat. Przed urodzeniem drugiego dziecka miałam nieprzyjemność parokrotnie odwiedzać patologię i w karcie skrobali:"trzydziestoletnia wieloródka..."-strasznie brzmi prawda? I chodź staramy się o przemijalności swej egzystencji nie myśleć zawsze się ktoś łaskawy znajdzie, by nam przypomnieć. W niedzielę na mamusiowych urodzinach-jak stwierdziła 32gich...hmmmm;) brat rzucił hasło :"facet się starzeje, a kobieta stara":):):) bardzo mi się to spodobało. I na deser wczorajsza anegdota-starszy-prawie 14letni syn wpada do kuchni ze słoikiem i krzyczy "hurrraaaaa zostałem dziadkiem!!!" yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy????-po czym pokazał zawartość słoja-42 rybki...uffffffffffffffff ;)

Modowo-ciuszkowo- nowa kiecka i stare dodatki :)-tak już wiosennie ....








sukienka-allegro
żakiet-AMISU
buty-allegro
torebka-z szafy;)
naszyjnik-tym razem allegro
bransoletka-HOUSE

do następnego:* i pyyyyyysznych pączusiów dziś;)

Komentarze

  1. Rzeczywiscie wiosennie sie u Ciebie zrobilo! Swietna marynarka:)
    A haslo brata kupuje;))) pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i genialnie dobrane kolory ^^
    Zapraszam w wolnej chwili: marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz :)
    W moim przekonaniu nie ma się co przejmować wiekiem :) mamy tyle na ile się czujemy :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak z przymrużeniem oka podeszłaś do tematu starzenia się ;)
    są ludzie którzy w wieku 21lat czują się już "staro",a są i tacy którzy w wieku 60lat czują, że ZACZYNAJą życie! Wolę jednak należeć do tych optymistów z drugiej grupy ;)

    Pięknie się prezentujesz,tak jak piszesz "wiosennie" i dlatego napatrzeć się nie mogę na tę stylizację i rąbek wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty i 14 letni syn??? Szczęka ze zdumienia mi opadła :)

    Look piękny, co już podkreśliłam na MP, ale z zachwytu jeszcze tu przyszłam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dodanie do obserwowanych :) Super marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kolory żakietu i sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zakiet:)


    Ps. Zapraszam cie do wzięcia udziału w konkursie,w ktorym do wygrania są kosmetyki marki ORIFLAME:) http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/01/konkurs-oriflame.html
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kobieta z wiekiem pięknieje, rozkwita jak kwiat - ja się tego trzymam ;-) ach, wiosno - przybywaj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja :D kolorki super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw w wiosennych kolorach:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny blog<33
    Zachęcam Cię do wpadnięcia na "!ZMIENIAJ ŚWIAT!", to nie jest mój blog, jednak jest to blog, który zmienił moje życie. Wielka akcja, przynajmniej wesprzyj ten cel obserwując, albo najlepiej wczuj się na całego. Warto jest coś zrobić, na dodatek, gdy ktoś wreszcie otworzył mi oczy.
    "Mogę zmienić świat tylko z Tobą" - słowa autorki tego bloga, szkoda, że ciągle za mało takich ludzi.
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bliski jest mi ten post! Niespełna 2 tygodnie temu skończyłam dośc.... okrągłe urodziny, bo 25. Od tego czasu nieustannie słyszę, że stara jesten, że teraz to już tylko z górki, że już bliżej do 30 niż dalej, itp. Ciężka sprawa! :)

    Świetny zestawik.

    PS. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pastele.. :)


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz