KTO TU RZĄDZI?

Do niedawna wydawało mi się, że bycie super zorganizowana mamą z rewelacyjnym podejściem do dziecka to pikuś i przez wiele lat nie szczędziłam dobrych rad z cyklu-"jak zrobić to czy tamto by żyć w symbiozie z dzieckiem ku zadowoleniu obu stron". Myślałam że każde dziecię jak mój pierworodny jest do ułożenia-jedzenie co 3 godziny,spanie 19-7, dodam że w swoim łóżku. Bawiące się dziecko nie opuszczało granicy koca...a słowo "nie" poznał...no właśnie....nauczył się od młodszego brata-11lat młodszego. To właśnie ten mały gzub zburzył moje wysokie mniemanie o wrodzonym talencie do wychowywania idealnych dzieci. Generalnie robi co chce-przypadek żadną miarą nie do poskromienia. Jak coś nie po jego myśli-wrzask....Nie będę tu punktować bo pisania by było duuuużo,ale przytoczę co dziś usłyszałam-mały ( lat 2) wpadł do łazienki wywalił wszystko z pralki, na moje pytanie-"co robisz", odpowiedział "tak ma bić"...yyyyy....szczerze-nie wiedziałam co odpowiedzieć i skąd to hasło wytrzasnął.  Pozostaje mi tylko-PRZEPROSIĆ wszystkich którym mówiłam o łatwości w ujarzmianiu dzieci.Tak -MYLIŁAM SIĘ;). Teraz mały ustawia wszystkich dookoła.

 biżuteria- by AWMA
reszta-allegro

A że maluch w domu przeziębiony siedzi nie było opcji zrobienia więcej fotek -muszę go nauczyć:P

Komentarze

  1. podpatrzył pewnie gdzieś w telewizji, ewentualnie u dorosłych .. :D no coz, pozostaje życzyć powodzenia w dalszym wychowywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeans<3
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszula !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    PS - u mnie konkursy mikołajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek spodni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się koszula i upięcie włosów. ;)

    Obserwuję.
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz - super buty ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. TAK MA BYĆ :) L.... daje czaduuuu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz